Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
sizinxeber.az xəbər saytı

Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir


Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir.

APA-nın xəbərinə görə, bu, Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasında müzakirəyə çıxarılan “Reklam haqqında” qanuna təklif edilən yeni – 26-1-ci maddədə əksini tapıb.

Layihəyə əsasən, rəqəmsal platforma təsisçisi tərəfindən həyata keçirilən reklam yayımı “reklam”, “reklam hüququ əsasında”, “sponsorluq” və ya “tərəfdaşlıq” qeydi ilə müşayiət olunmalıdır.

Müzakirələrdən sonra qanun layihəsi səsverməyə çıxarılaraq üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

Oxşar xəbərlər

Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Rəqəmsal platforma təsirsçisi reklam subyektləri sırasına daxil edilir [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Reklama dair ümumi tələblər dəyişir [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Yerləşdirilməsinə icazə alınması tələb olunmayan reklamların siyahısı genişləndirilir [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Parlament reklamla bağlı bir sıra dəyişiklikləri son oxunuşda qəbul edib [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]

Ən son xəbərləri bizim

"Facebook" səhifəmizdə izləyin

Digər xəbərlər