Rəqəmsal platforma təsirsçisi reklam subyektləri sırasına daxil edilir
sizinxeber.az xəbər saytı

Rəqəmsal platforma təsirsçisi reklam subyektləri sırasına daxil edilir


“Reklam haqqında” qanun Azərbaycan Respublikasının ərazisində olan reklam istehlakçılarına ünvanlanan reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platforma reklamlarına da şamil ediləcək.

Sizinxeber.az-nın xəbərinə görə, bu, Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasında müzakirəyə çıxarılan “Reklam haqqında” qanuna təklif edilən dəyişiklikdə əksini tapıb.

Beləliklə, rəqəmsal platforma təsirsçisi reklamın subyektləri sırasına daxil edilir.

Müzakirələrdən sonra qanun layihəsi səsverməyə çıxarılaraq üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

Oxşar xəbərlər

Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Parlament reklamla bağlı bir sıra dəyişiklikləri son oxunuşda qəbul edib [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Reklama dair ümumi tələblər dəyişir [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Yerləşdirilməsinə icazə alınması tələb olunmayan reklamların siyahısı genişləndirilir [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]

Ən son xəbərləri bizim

"Facebook" səhifəmizdə izləyin

Digər xəbərlər