“Cashback” haqqında yanlış düşüncələr – İqtisadçı yazır
sizinxeber.az xəbər saytı

“Cashback” haqqında yanlış düşüncələr – İqtisadçı yazır


İqtisadçı ekspert Eldəniz Əmirov yazır...

Bəzi restoranlar müştərini qazanmaq üçün yeməkdən sonra hesabı ödəyən müştəriyə pulsuz çay, bəzi restoranlar isə  müştəriyə “bu restoranın sizə hədiyyəsidir” - deyə süfrəyə pulsuz desert, qutab və s. qoyur.

Bank sektorunda isə müştəri qazanmaq üçün saysız hesabsız texnologiyalardan biri də “Cashback” siyasətidir. Hansısa restoran həmişə müştəriyə sonda pulsuz çay verməyə borclu olmadığı kimi, banklar da “Cashback” sevincini müştərilərə əbəbi yaşatmağa borclu deyil. Müəyyən hədəflərdən sonra bank yanaşmanı dəyişərək geri dönüş faizini azalda və ya ləğv edə bilər.

Buna görə də bir kommersiya təşkilatının xidmətlərindən uzunmüddətli dövr ərzində istifadə etməyə qərar verən zaman diqqəti belə kiçik “tələ mükafatları”na yox, daha strateji məqamlara yönəltmək lazımdır.

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda bank işçiləri vətəndaşlara niyə tez-tez zəng edirlər? [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Ukraynanın Qərbdən "pulsuz" aldığı silahların bitəcəyini və hərbi cəhətdən zəiflədiyini bildirib" [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
Azərbaycanda "Banklar haqqında" qanunda bəzi dəyişikliklər edilib [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
“Muğan Bank”a məxsus əməkhaqqı kartlarındakı pulların aqibəti necə olacaq? [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]
KİV: Hindistandan olan minlərlə gənc erməni fırıldaqçıların qurbanına çevrilib [xfgiven_updateblue][/xfgiven_updateblue]

Ən son xəbərləri bizim

"Facebook" səhifəmizdə izləyin

Digər xəbərlər