Tiktok-a avtomatik aşkarlama xüsusiyyəti gəlir
Tiktok-a avtomatik aşkarlama xüsusiyyəti gəlir
Sizinxeber.Az-ın məlumatına əsasən,TikTok artıq bir müddətdir ki, onlayn alış-veriş dünyasını yenidən formalaşdırır və bu yaxınlarda sosial media platforması olmaqdan kənara çıxmağa başlayıb. Şirkət hər bir videonun potensial alış-veriş təcrübəsinə çevrilə biləcəyi yenilikçi e-ticarət funksiyasını sınaqdan keçirir. Bu yeni funksiya istifadəçilərə TikTok Mağazasında oxşar məhsulları tapmaqda kömək etmək üçün nəzərdə tutulub. Bu funksiyanın əsasını videolardakı obyektləri avtomatik aşkar etmək imkanı təşkil edir. Tamaşaçılara “TikTok Mağazasında oxşar məhsulları araşdırın” seçimi təqdim olunur ki, bu da seçilmiş məhsullar kolleksiyasına keçidlər təklif edir. İnkişaf TikTok-un Amazon kimi platformaların rahatlığını sosial medianın interaktiv və kəşfə yönəlmiş təbiəti ilə birləşdirməyi hədəfləyən daha geniş strategiyasının bir hissəsidir. ABŞ-da istifadəyə verilən TikTok Mağazası bu vizyonun sübutudur. TikTok-un məqsədi aydındır: Əyləncə və istehlakçılığı birləşdirərək alış-veriş təcrübəsində inqilab etmək. TikTok-a avtomatik aşkarlama xüsusiyyəti gəlir TikTok Mağazasının ilkin qəbulu qarışıq idi. Bir tərəfdən kiçik müəssisələr TikTok-un pulsuz göndərmə və endirimlər kimi tanıtım səyləri sayəsində xüsusilə bayram mövsümündə satışlarda artım müşahidə ediblər. Noyabr alış-veriş çılğınlığına 5 milyondan çox yeni müştəri cəlb edən Qara Cümə və Kiber Bazar ertəsi daxildir. Amma çətinliklər də var. İstifadəçilər saxta məhsulların artması və bəzilərinin platformanın əyləncə dəyərini aşağı saldığını hiss edən reklam məzmununun həddindən artıq olması ilə bağlı narahatlıqlarını ifadə etdilər. TikTok-un yeni xüsusiyyəti daha üzvi və daha az pozucu alış-veriş təcrübəsi təqdim etmək üçün məhsul bağlantılarını adi istifadəçi yazılarına incə şəkildə inteqrasiya edərək, bu problemləri həll etmək məqsədi daşıyır.