BP və tərəfdaşları Azərbaycanda sosial investisiyalara və sponsorluq layihələrinə 1,1 milyon dollar xərcləyib
Bu ilin birinci yarısında BP şirkəti və onun əməliyyatçısı olduğu birgə layihələrdəki tərəfdaşları Azərbaycanda sosial investisiya layihələrinə təxminən 0,7 milyon ABŞ dolları yönəldiblər.
Bu barədə “Report” “BP-Azerbaijan” şirkətinin əməliyyatçılar adından yaydığı yarımillik biznes məlumatına istinadən xəbər verir.
Qeyd olunur ki, bu göstərici 2024-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 0,2 milyon ABŞ dolları və ya 40 % çoxdur.
Hesabat dövründə bu çərçivədə 17 təhsil proqramı və yerli bacarıqların artırılması, eləcə də sahibkarlığın inkişafını dəstəkləyən 1 layihə həyata keçirilib.
Bundan əlavə, BP şirkəti ayrıca olaraq öz adından sponsorluq etdiyi layihələrə 2025-ci ilin birinci yarısında təxminən 0,4 milyon ABŞ dolları vəsait xərcləyib. Bu, ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 0,5 milyon ABŞ dolları və ya 2,2 dəfə azdır.
Sponsorluq paketinə hazırda davam edən 19 təhsil təşəbbüsü, yerli bacarıqların artırılması və sahibkarlığın dəstəklənməsi üzrə 1 layihə, ətraf mühitə dair 5 təşəbbüs və müxtəlif mövzularda keçirilən 7 konfrans və seminara dəstək daxil olmaqla ümumilikdə 32 layihə daxildir.
Oxşar xəbərlər
BP və tərəfdaşları Azərbaycanda sosial layihələrə xərclərini 2 dəfə artırıb
BP Azərbaycanda sosial layihələrə xərclərini 3 dəfə artırıb
BP və tərəfdaşları Azərbaycanda sosial xərclərini 2 dəfə azaldıb
BP ötən il Azərbaycanda sosial layihələrə maliyyələşdirilməni 89 % artırıb
Azərbaycanlı turistlər I rübdə Gürcüstanda təxminən 50 milyon dollar xərcləyiblər
Ən son xəbərləri bizim
"Facebook" səhifəmizdə izləyin
Digər xəbərlər
-
"Azercell"də dəyişiklik - Bu xidmətləri də dayandırır
-
“e-Sosial” portalında yenilik əlilliyi olan şəxslər üçün istifadə rahatlığının artırılmasına xidmət edir – AÇIQLAMA
-
Leyla Əliyeva "ASAN Məktub" sosial proqramının 10 illiyinə həsr olunan tədbirdən paylaşım edib
-
Milli Məclisin bugünkü iclasının gündəliyi dəyişib
-
Azərbaycanda bəzi cərimələr sərtləşdirilir
-
Deputat: Qızıl ehtiyatlarının artması dəyər qazanan aktivlərə daha çox vəsaitin yönəldilməsinə imkan yaradır








